Thursday, February 19, 2009

Panggilan Kewajipan

Lagu ni sedap ok,

sedap, sedak gila!!

Siapa cakap tak sedap nanti akan tumbuk dada mereka dengan kuat, sampai jatuh, kemudian tumbuk lagi dada kuat-kuat, ketika dalam keadaan terbaring. Kemudian siapa yang menyokong mereka, akan tumbuk dada mereka juga kuat-kuat, sampai jatuh, kemudian tumbuk lagi dada kuat-kuat, ketika dalam keadaan terbaring. Kemudian siapa yang bersetuju dengan mereka yang menyokong mereka, akan tumbuk dada mereka juga kuat-kuat, sampai jatuh, kemudian tumbuk lagi dada kuat-kuat, ketika dalam keadaan terbaring. Kemudian jika tak puas hati jugak, akan tumbuk kuat-kuat dada mereka yang berada dalam vicinity mereka, sampai jatuh, kemudian tumbuk lagi dada kuat-kuat, ketika dalam keadaan terbaring. Kemudian akan tumbuk dada mereka yang berada dalam vicinity mereka yang berada dalam vicinity mereka kuat-kuat, sampai jatuh, kemudian tumbuk lagi dada kuat-kuat, ketika dalam keadaan terbaring.

Dah lama berhajat nak buat band macam ni tapi takde makwe nak nyanyi

taknak suara Ning Baizura, taknak suara Alanis Morissette, taknak suara Stacy, taknak suara Siti Nurhaliza, taknak suara itu perempuan dalam Cranberries, taknak suara Avril Lavine, taknak suara Elyana,

nak suara sama macam dalam video, sebijik!

8 comments:

StingRay said...

kalau ramai-ramai tumbuk dada kental ko balik?...


he he he

stam said...

jangan tumbuk kuat-kuat

j or ji said...

pengakuan.

gua dengar nama band stars je terus gua senarai hitamkan. belum dengar lagu lagi.

tanpa sebab.

lepas lu letak video ni, gua cuba dengar...pelan-pelan...pelan-pelan..

saat ke 60 gua terus stopkan.

tak boleh blah band camni dengan gua.dan gua rasa suara gadis tu macam tiru suara rachel yamagata.atau dia memang rachel yamagata?

*mendabik dada.

:P

stam said...

ah lu Jorji memang tak sayang dada

Razaisyam Rashid said...

dada u sedap?

kalo sedap i nak,

meh ah datang umah, kita main dada-dada

F A R Y N said...

sedang membayangkan patung itu yg bernyanyi..hehehe

Perempuan cerdas said...

That is so my voice.

Purrrrrr.

M

Anasir said...

kumpulan ni yang vokalis dia gi ujibakat af tu kan?