Saturday, July 25, 2009

Sticky: Survey

Ok ladies...... kerja dua bulan lebih akan jadi sia-sia kalau aku tak boleh nilai hasilnya. Jadi disini antara 30 entri siri 'Home Improvement' ini sila senaraikan tiga entri favourite anda dan 3 entri yang anda rasa paling tak best. Sebab ada juga antara entri yang aku sendiri kurang berpuas hati yang aku anggap hanya sebagai page filler dan ada antara entri yang aku kira boleh pergi dan berpotensi.  

Mana tahu jika maklumbalas memuaskan mungkin aku akan pertimbangkan untuk kembangkan siri ini kepada sebuah penerbitan yang betul-betul. Tapi tukar tajuk lain lah takkan 'Home Improvement' lagi nanti sama dengan tajuk siri sitkom hollywood tu. Boleh kena saman.

Sila postkan pilihan entri anda di ruangan komen.

Kerjasama anda sangat dihargai, ada tuah boleh miliki hati ini wuuhuuuuuuuuu....! 

5 comments:

hegira said...

entri yang aku ada tinggalkan komen, itu entri yang aku suka dan rasa boleh dibawa ke atas.

yang tak ditinggalkan komen tu, faham sendiri. ok!

gud luck!

Youjie said...

jp pk....urm....

terrarosa said...

Tuah yang menanti agak menakutkan - malas nak ikut syarat, jadi keh senaraikan saja HI yang best - best hahahaaaa...

- 27 (Boss)
- 24 (Buku)
- 22 (1 terbangun & 1 tidur)
- 21 (Telefon - SMS)
- 20 (Terkunci padan muka)
- 15 (paksa makan)
- 12 (yoga - pegang tangan)

iamstradust said...

kalau i boleh miliki hati u jugak?

mnmlf said...

lu ni memang betul laa...
Tak pernah langsung bercinta,
tapi entri karat mcm nak mati...

lu nie memang betul la...
despret nak kawen...