Thursday, July 30, 2009

Nyaman dan Asyik Asyik Asyik Asik Asyik

Memang sepertinya sudah kebiasaan aku akan menghargai pemuzik bebas yang bagus tetapi kurang dihargai dan dikenali. Mungkin muzik yang tanpa diselubungi hype akan lebih ikhlas dan dekat dengan hati. Dengar sajalah suara merdu dan gubahan lagu berskala bijak (penilaian melalui standard peribadi) gadis berumur 19 tahun ini. Myspace memang berguna untuk hal-hal begini. Bukan sebagai portal sosial maya, tetapi tempat aku memburu keperluan telinga aku untuk muzik yang baru dan segar.  


Buat aku terfikir, bertapa bertuahnya gadis-gadis pandai bermain gitar dan menyanyi di Malaysia ni ya. Tak perlu fikir tentang halwa nafsu pendengaran peminat muzik seperti aku...

Oops..! 

Juga terjumpa youtube di bawah:

   
                    

No comments: