Wednesday, June 22, 2011

Republik Kutu - Sudah Terbit


Aku ada menulis tiga cerita dalam ini buku. Jika kamu orang rasa aku sudah cukup power, 8 orang lagi penulis dalam buku ini lagi power dari aku, jadi bagaimana harus aku terangkan lagi kepoweran buku ini?

Bagi yang berminat untuk mendapatkan buku Republik Kutu secara dalam talian, sila ikut langkah-langkah dibawah secara teliti:


Republik Kutu

RM20

Pos Laju RM5

Pos Biasa-biasa RM1


1. Buat pembayaran ke akaun berikut:

- 12040524566525 (CIMB)
- Penama: Nik Adam Ahmad B. Nik Rasdee


2. Hantar e-mel bertajuk 'Republik Kutu' ke nikadam88@gmail.com dengan menyertakan sekali:


-bukti pembayaran (scan resit)
-Nama penuh
-No Telefon
-Alamat


3. Sabar menunggu Republik Kutu sampai ke rumah. (bergantung pada kelajuan abang posmen)

Juga boleh membuat tempahan melalui saya.. err.. melalui aku. Selepas itu aku akan berusaha mencari wang untuk didahulukan untuk membeli dari penerbit dan berharap orang menempah itu serius untuk membeli dan tidak mempermain-mainkan perasaan aku.


Untuk maklumat lanjut sila ke: Republik Kutu



1 comment:

± said...

salam stam,
aku serius nak beli buku Republik Kutu. 2 buah. kalau masih ada stok, tolong email aku ye? fatalflaw85@gmail.com. thanks!